تکست کل آلبوم جدید امیر تتلو بنام ★ تتلیتــــــی ★
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
تکست کل آلبوم جدید امیر تتلو بنام ★ تتلیتــــــی ★
آهنگِ " خیلی بالام "


دستای جمعيت داره ، ميره ، بالا پايين
يه صدای تقريبا پاره ، ميگه ، ما كجاييم
نور كمه ، ميكنن دود همه
رو دوشمه ، دستات و خوب همه 
حرفات تو گوشَمه ، اين حال و نميفروشَمش

نور كمه ، ميكنن دود همه
رو دوشمه ، دستات و خوب همه ، حرفات تو گوشَمه
اين حال و نميفروشَمش ، اين حال و نميفروشَمش
نوشيدنيمو مينوشَمش ، اين حال و نميفروشَمش


من فک ميكنم خيلی بالام
اِنقده بالا كه معلوم نميشه پاهام
اِنقده خوبم كه دست خودم نی كارام
نميفهمم وقتی كه حرف ميزنن باهام
من فک ميكنم خيلی بالام
اِنقده بالا كه معلوم نميشه پاهام
اِنقده خوبم كه دست خودم نی كارام
من از اون عشقِ موزيک از اون موزيكالام

نور كمه ، ميكنن دود همه
رو دوشمه ، دستات و خوب همه ، حرفات تو گوشَمه
اين حال و نميفروشَمش ، اين حال و نميفروشَمش
نوشيدنيمو مينوشَمش ، اين حال و نميفروشَمش

ميدونی تو كه باشی عزيزم با من فكرم ديگه اونقده آزاد هست
كه ميشم مستِ عطرِ تَنِت و اين نوشيدنی ، فقط يه ليموناده سادست
من با تو بالامو يه حسی تو گلومه ، آره خوشحالم همچين خشگلی پَلومه
ميخوام بدونم كی اينجا پشيمونه ، گوشاشون سرخ شد ، فكر كنم ايشونه
که بغلم ميشونمش
بوسيدنی رو ميبوسمش 


نور كمه ، ميكنن دود همه
رو دوشمه ، دستات و خوب همه ، حرفات تو گوشَمه
اين حال و نميفروشَمش ، اين حال و نميفروشَمش
نوشيدنيمو مينوشَمش ، اين حال و نميفروشَمش





آهنگِ " شهریوری "


امشب باز ، رفتی زود
اما خُب ، عطرت موند
با گريه ، منو خوابوند
تو دوست داری كه در ری سريع ، من يه احساسيه شهريوری
تو ، داری حوصلمو سَر ميبری ، ميپيچی به پَر و پای من بی دليل
تو كاري نميكني لب و دهنی ، فقط حرف ميزنی

ديگه دوره دوره ، فاصله بينِ ما تنهايی تو خونمونه
حالا كه اين همه وقت اين حرف ها تو خونه بوده
خاطراتو ميندازمشون دور من دونه دونه
ديگه دوره دوره ، فاصله بينِ ما تنهايی تو خونمونه
حالا كه اين همه وقت اين حرف ها تو خونه بوده
خاطراتو ميندازمشون دور من دونه دونه


اين تويی كه باعثِ اُفت منی عادته حرف مفت بزنی !
تو خودتم ميدونی ديگه نميكشی بايد دل از منه قفل بكنی !
تو دنبال ديدنِ بُغض مني عادتته همرو بر بزنی
من حالم بهم خورده از اين ، رابطه كه خورده زمين !
تو دوست داری كه در ری سريع ، من يه احساسيه شهريوری
تو ، داری حوصلمو سَر ميبری ، ميپيچی به پَر و پای من بی دليل
تو كاري نميكني لب و دهنی ، فقط حرف ميزنی

ديگه دوره دوره ، فاصله بينِ ما تنهايی تو خونمونه
حالا كه اين همه وقت اين حرف ها تو خونه بوده
خاطراتو ميندازمشون دور من دونه دونه
ديگه دوره دوره ، فاصله بينِ ما تنهايی تو خونمونه
حالا كه اين همه وقت اين حرف ها تو خونه بوده
خاطراتو ميندازمشون دور من دونه دونه






آهنگِ " داد نزن "


پاهام چه خستس
این دیوونه هیچ جا نمیره
من همونیَم که فِک میکرد هیچموقع وا نمیده
زبونم بستس
دلم حرفاشو هیچ جا نمیگه
من اینجا تنها تو اونجا تنها روزای خوبم داره میره
این شکلکا به تو نمیاد ببین ، خودت اینجوری چطو وِلیا
هرکاری میکنم که تو بِریا ولی خُب بگو عادت بکنم چطو به اینا
لامصب تو همه چیم بودی دست پختتو ، هر رو میخوردم
چرا تورو درست نمیشه شناختت آخه بگو چرا اِنقد ، من هنو بی عُرضم
دِ بگو دل تو رو کی بُر زد چطو اِنقد راحت قابِ تو رو میدزدند
دِ آخه دل تو رو کی بر زد بگو مگه من از تو نمیپرسم

داد نزن ، این رابطرو کارای تو داد به باد نه من
آخرم ، دیدم دستاتون با هَمَن
داد نزن ، ساکت شو ، حرفام بازم هست
داد نزن ، این رابطرو کارای تو داد به باد نه من
آخرم دیدم دستاتون با هَمَن
داد نزن ، ساکت شو ، حرفام بازم هست

ساکت باش و فقط گوش کن به حرفای من و بعدم ازم دور شو
این رابطه بود غلط توشو رو شد دستت بَدم رو شد
من از این ژستای تکراریِ تو خستم
چه اجباریه خُب هستم
بَسِّته همین جلفایی که پُر هستن
دوروبرت و انگاری به تو وصلن
چِک کردم گوشیتو دیدم
هه
دیگه توش ویدئوم نی
فهمیدم چرا موش میدووندی
مرسی از روزای پوچی که موندی
بگو کجاس کوش دیگه اون تیم
همه رفتن چطور روت میشه موندی
دیگه مُرد اون روزی که بودی
شدی بدجوری پولیِ مودی
همه قولاتو زود میشِکوندی
خوب میکشوندی به دوری و دوستی
از اونجایی که زوری رو بورس نی
ما هم دیگه دلمون دوری رو بوسید
آره رفتم دنباله کارم
به قول تو خُب چون ماله غارم
من حرفارو یه بار میگم
متننفر از داستانِ دنباله دارم

چرا کادوهاتو اِنقد راحت میدم به اینو اون
عکسات بک گراند گوشی نیست دیگه
چرا دیگه مهم نیست ندیدنِ اون که یه روز نمیدیدمش دلم میشد بیست تیکه
آخه تو که نیستی که ببینی بی تو قلبم داره ایست میده
آره تو که نیستی که ببینی بی تو حرکاتم چه هیستریکه

داد نزن ، این رابطرو کارای تو داد به باد نه من
آخرم ، دیدم دستاتون با هَمَن
داد نزن ، ساکت شو ، حرفام بازم هست
داد نزن ، این رابطرو کارای تو داد به باد نه من
آخرم دیدم دستاتون با هَمَن
داد نزن ، ساکت شو ، حرفام بازم هست






آهنگِ " حالمون خوبه "


ميبينم پُشت سَرم روزایِ بد چه دوره 
ميبينم يه استيج كه پُرِ رقصِ نوره
دوره ، روزِ بد چه دوره
يه سقف بالا سَرم و جيب پُرِ پوله
يه زندگی دور و ورمم دو سه تا توله 
خوبه ، حالمون چه خوبه
ميبينم هممون به حقمون رسيديم
رسيديم جايی كه در حَدِّمون كسی نی
ميبينم ميشه پای بحثمون بشينی
نميبينم كه ديگه حرفمون يكی نی

ميبينم كه بَده به خوبیه باخته 
بابا شاده از فضای خوبی كه ساخته
ميبينم همه خوشحالن
همسايه بقليمون كوبيده ساخته
ديگه نيستن اونا كه حِرسم دادن
دوستام ديگه قسط ندارن
احترام قَده اسمم دارم
ديگه نيستن اونا كه حِرسم دادن
دوستام ديگه قسط ندارن
احترام قَده اسمم دارم

ميبينم اين حوالی همه شاد و رو به راهَن
ديگه همگی پشتِ همين مِثه كوهِ آهن
روزای خوب توی راهَن
ميبينم كه منو تو دوستيم باهم
هردو ساختيم اگه سوختيم بازم
انگار از جنس آهن بوديم
واقَن تو اين چند وقت سوختيم پا هم
طعمِ عشق و خيلی وقته چشيديم
همه واسه فردا هامون نقشه كشيديم
ميبينم كه ميشه بی ريا و معصوم
كناره هم مثل دو تا بچه بشينيم

ميبينم كه بَده به خوبیه باخته 
بابا شاده از فضای خوبی كه ساخته
ميبينم همه خوشحالن
همسايه بقليمون كوبيده ساخته
ديگه نيستن اونا كه حِرسم دادن
دوستام ديگه قسط ندارن
احترام قَده اسمم دارم
ديگه نيستن اونا كه حِرسم دادن
دوستام ديگه قسط ندارن
احترام قَده اسمم دارم


يه سری چيزارو بالاخره بايد يه جا تو اين آلبوم ميگفتم ، خُب كجا بهتر از اينجا !
خواستم بگم ممنونم به خاطر همه ی حمايت هاتون ، تشويقاتون ، انتقاداتون !
دستِ همتونو ميبوسم كه هميشه پُشتم بودين
يه وقتايی حتی شبكه ها پخشمون نميكردن اما شما آهنگ ها رو دست به دست به هم ميرسوندين
خواستم بگم ما همه ی اون روزا رو يادمون هست و ميدونم اگه الان اينجام به خاطرِ شماست !
خواستم بگم روزاي خوب رو ميبينم ! واسه هممون ، واسه هممون






آهنگِ " جوونای ژاپنی "


- بله ؟!
+ از کلانتری مزاحمتون میشم ، تشریف بیارید دَمِ در لطفاً !
- وای ! بله بله اومدم ... !

جناب سروان اینجا وای همه خانومن
دی جی مرد بود دعوام شد بنده با اونم
جناب سروان بیا بریم اینا دربِ داغونن
منم مِثه شما پابندِ قانونم

همه جوونای ژاپنی ، دورِ هم که میشینن ، مِثه ما دری وری پشتِ هم نمیچینن
جوونای ژاپنی ، کُرّه خَر و پیچیدن ، با یه فرمول به کُل یه شهر و پیچ میدن
جوونای ژاپنی ، شیک و ریز و عاقلن ، همه میدونن علمِ هیپنوتیزمو واردن
جوونای ما تو کار تیپ و ریسک و کاملاً بیخیال تکنولوژی و سیستم عاملن
جوونای ما سولار ، آرایشگاه هم هفته ای 2 بار 
شب با یه آستین حلقه ای قُمار ، همگی خُمار ، بعد بریم شمال
خُب حق داری خسته شی شما

جناب سروان اینجا وای همه خانومن
دی جی مرد بود دعوام شد بنده با اونم
جناب سروان بیا بریم اینا دربِ داغونن
منم مِثه شما پابندِ قانونم


اینجا موزیک زیاده شرمنده گفتیم از دفعه دیگه باندای کوچیک بیاره
اَه مگه این موزیک چی داره اصن حال همسایمونم خوب نیست بیچاره
آره ، جناب اصن اینا هُل شدن آب معدنی مسموم بوده خُل شدن
اینا لات نیستن الکی قمپُزن ، جمعه ها کوه با یه قُمقُمن
جوونای ژاپنی ، هِی تو کارِ کارخونن ، یا قهرمانِ کنگ فو بیلیارد و پارکورن
جوونای ما تو کار لباس تنگ و چارخونن ، میدونم که حق داری ، باز تماسِ صابخونس

جناب سروان اینجا وای همه خانومن
دی جی مرد بود دعوام شد بنده با اونم
جناب سروان بیا بریم اینا دربِ داغونن
منم مِثه شما پابندِ قانونم

- آقا به پیر پیغمبر من ..
+ حرف نزن ، حرف نزن تشریف بیار بریم کلانتری همه چی معلوم میشه
- بابا یه دقیقه وایسا من یه زنگ بزنم
+ راه بیُفت آقا ، راه بیُفت






آهنگِ " خوابم نمیبره "



تو خوبی همه بچه بازی ها از من بود
و حق داری نباید که ناراحت شَم زود
ولی خُب ، هنوز که هنوزه
مممم ، فک کردن به تو کارِ هر روزه
تو راست میگفتی بعضی اخلاقام بد بود
و یکمی گُنگ بودم و رفتارام مرموز
حالا نیستی حس میشه کمبودت
مممم ، میدونم که تقصیرِ من بوده

من خوابم نمیبره ، خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت
دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله
بازم ببینمت
خوابم نمیبره ، خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت
دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله
بازم ببینمت


منو تو خیابون میبینی پاتو میذاری رو گاز و میری میگی ندیدم
تا ازت ناراحتم داد میزنی جلو جمع میتوپی میگی مریضم
من اصن نمیدونم نه نمیفهمم حتماً یه سری دلیل هست که بهم بگی غریبم
خنده هام مثه عطرِ تنت از رو تختت از رو زندگیم پریدن
صدای پاهات تو خونه کَمه
من یه گوشه تنها چِت رو کاناپه
تو معلوم نیست که کجایی با کی
من تنها کارَم فکر رو کاراته
دلو شیکوندی فدای سَرِت 
ولی خُب فکرت مونده باهام
یه جوری زدی دلِ منو شکستی
نمیشه وایسم دیگه روی پاهام

خوابم نمیبره ، خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت
دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله
بازم ببینمت
خوابم نمیبره ، خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت
دلم میخواد بگم دوسم داری ، بازم بگی بله
بازم ببینمت
من خوابم نمیبره ، خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت
دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله
بازم ببینمت
من خوابم نمیبره ، خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت
دلم میخواد بگم دوسم داری ، بازم بگی بله
بازم ببینمت






آهنگِ " حسِّ خوب "



من دلم سفر میخواد اگه ، همسَفرم تو باشی
خونه قصر و پادشهاش من و ، تاجِ سرم تو باشی
دلم دردسر میخواد اگه ، دردسرم تو باشی
من لَم بدم جلوی شومینه و اگه ، در بزنم تو باشی
دلم یه حسِّ خوب میخواد حسِّ خوب یعنی صدای پات تو خونه
سَرِت رو پام تو حیاط و بهم بگی ستاره هات کدومه
حسِّ خوب یعنی طعم لبهات ، که مِثه همیشه خوب و داغه
حسِّ خوب ، همون عطر عشقته ، که میپیچه تو اتاقت

حسِّ خوب ، یعنی تو یعنی من یعنی بفهمی آدما کلاً اینن
یه سری رو ترجیح میدم خُب نبینم ، ولی ، یه سری مِثه تو خوردنیَن
حسِّ خوب ، یعنی تو یعنی من یعنی بفهمی آدما کلاً اینن
یه سری رو ترجیح میدم خُب نبینم ، ولی ، یه سری مِثه تو خوردنیَن

حسِّ خوب ، یعنی تو یعنی دوستات ، یعنی آرامش یعنی بوسات
حسِّ خوب ، یعنی من اوستا و تو ، تنها شاگردِ اون سال
حسِّ خوب ، یعنی کار پول ساز ، چِشمِ رنگی مِثه مال روسا
حسِّ خوب ، یعنی من و تو و دخترمون تو مزرعه شمال روستا
حسِّ خوب ، یعنی نقشه بچینی یه شب در میون خواب بچه ببینی
ولی حسِّ خوب ، یعنی حرف بی نینی یعنی با کلّه بری تو ظرف فیرینی

سَرِ صبح پا شدیم از خواب و دوست نداریم از جامون پاشیم
حال میکنیم ما فقط با هم چون ضدِ دنیا و قانوناشم
چه خوبه من با تو ، شبمو صبح کنم
از کوره در بِرَم و تو کُنی کنترلم
چه خوبه پیش تو من ، روزامو بگذرونم
شبا چشای نازت خواب منو بپرونن

تو ، بذاری چایی رو دَم
زیرش و کم کنی بدویی بیای پیشم
من که با یه خنده سیاه میشم
پس دیدنِ تو خوب نی زیادیشم
تو دنبال آرامش دوس نداری درگیرِ کارا بشی
وقتشه بِکَنی از همه و واسه ی شروعِ جدید آماده شی

حسِّ خوب ، یعنی تو یعنی من یعنی بفهمی آدما کلاً اینن
یه سری رو ترجیح میدم خُب نبینم ، ولی ، یه سری مِثه تو خوردنیَن
حسِّ خوب ، یعنی تو یعنی من یعنی بفهمی آدما کلاً اینن
یه سری رو ترجیح میدم خُب نبینم ، ولی ، یه سری مِثه تو خوردنیَن





متن آهنگ مغز در رفته 


آقا نادر ميگيريم؟اُكيه؟
خب ، اینو دیگه همه میدونن یعنی اونایی که نمیدونن هم بدونن ، که این کار همه ی زندگیه منه ، به همین کار قسم هیچکدوم از حرفای این تو دروغ نی ، زبون بعضی وقتا دروغ میگه ، امّا این حرفه دله فکر میکنی که پیرم ، مگه توقع داری تو ازم تا کِی ؟
ولی میدونی که شیرم ، که حتی پیرِشم خطرناکه
آره راست میگی خستم ، ولی یه آدمه خسته که هدف داره
دسته خالی جلو میره تنها ، به عشق هر کی که طرفداره
من مالِ دو سالِ بعدم ، بیخود از تو توقع داره قلبم
میدونم نمیتونی بفهمی چند تا پیرهن بیشتر از تو پاره کردم
رُفَقا همه دچار دردن از نظام آباد بگیر تا شمال لندن
ولی ما مال اون دوره ایم که موزیکا تهرانو مچاله کردن آره منم یه مغز در رفته که پولاشو هدر کرده برگشته
یه نابغه ی در به در خسته زبونش تلخ ولی قلبش برعکسه
آره منم یه مغز در رفته که پولاشو هدر کرده برگشته
یه نابغه ی در به در خسته زبونش تلخ ولی قلبش برعکسه من اصلاً شاد نیستم ، حرفایی که میشنوی راجعبم راست نیستن
همه زندگیم رو هوا کارام ریسکن ، ولی ، باز به زور رو پام وایمیسم
یه پدر ندار و مادر رویایی ، آخرشم نفهمیدیم ما برا کجاییم
توی این سن آخر دنیاییم ، ولی توی این سنف بدون ما همه خداییم
فکر نکن از اون پزای تو داریم ، نرفتیم بالا ما رو دوزار کوکائین
و درجا نزدیم و زیر چرتای خماری و دورمون بالا اومدن دزدای شماری
هی فحش میدم خودمو هی یه تصمیم هربار که شل میگیرم حتی یه تصویربردار
توهم میزنه که تأثیر از کاره اونه چون گرفته یه تصویر از ما
به اون یکیم که یاد دادم هرچی کم داشت ، از هرکی دلش میخواست هرچی برداشت
جنگیدم پاش ، خندیدم باش ، با اون که میدونستم هیچی تهش نی حرفاش
شده از این وضع و از ر پ سیر چِشَم ، موزیک عشقمه درگیرشم
وقتی قورباغه ها هفت تیر کِشَن ، حق بده اِنقد پیر بشم
فکر نکن که دست میکشم ، من ادامه میدم حتی اگه دستگیر بشم
شروع کاریمو از چیش بگم ؟ از شیفت صبح یا از شیفت شب ؟
همه تو فکر پارتی کردن ، من فکر به رپ و راک می کردم
هیچ منّتی نیست دوسِتون داشتم که هی مینوشتم و پاک میکردم
منو درک کن و یکم حرفو بفهم ، زحمت شب و روز و دستمزد کم
ولی اینو میدونن کُلِّ شهر ، میشه خیلی ها از بغلم گنده شن آره منم یه مغز در رفته که پولاشو هدر کرده برگشته
یه نابغه ی در به در خسته زبونش تلخ ولی قلبش برعکسه
آره منم یه مغز در رفته که پولاشو هدر کرده برگشته
یه نابغه ی در به در خسته زبونش تلخ ولی قلبش برعکسه هرکی به ما رسید سریع خواست حال کنه زود و ، زدن و دزدیدن آلبوممونو ، ولی ، نمیخورن هیچ موقع به ***تورمونو ، با دست خالی دادیم به ف×ک دورمونو
یادمون رفته پاک خودمونو ، گند میزنیم و هیچکی نی پاک کنه اونو
راهمون اِنقَده دور بوده اِنقَده خسته انگار ، رسوندیم به نوک آلپ خودمونو
هر کدوم از خاطره هام یه قصن ، رو آنتن اسمم ، سانسوره و روزام طلسمن
ضربه زدن همه ی رُفَقا به اسمم ، به حِسَم ، تو هر برنامه بعدم بام یه قسمت
نه کسی خماریتو دید نه کسی نعشه دیدت ، ولی باز میخوای بری یجا که نعشه دیدت
گوشات از همه جوابِ نه شنیده ، چشات دیگه هرچی که تهشه دیده
هی داد زدی ، هیچکی نَشِنیده ، روزا میگذرن میاد یه روزه لشه دیگه
بسه دیگه ، حقتو پس بگیرش ، آره حقتو پس بگیرش آره منم یه مغز در رفته که پولاشو هدر کرده برگشته
یه نابغه ی در به در خسته زبونش تلخ ولی قلبش برعکسه
آره منم یه مغز در رفته که پولاشو هدر کرده برگشته
یه نابغه ی در به در خسته زبونش تلخ ولی قلبش برعکسه

 


 

 

من دلم پاکه 



خونه خوبه 

خونه خوبه خونه ، مامانم اُمیده
خونه خوبه بوی ، مامانمو میده
خونه خوبه خونه ، مامانم اُمیده
خونه خوبه بوی ، مامانمو میده
اون بیرون خبری نی به جز ، چشم های بارونی
به جز ، آدمای محبور مثه خودت ، که به اجبارِ با اونی
اون بیرون خبری نی به جز ، بدهکار و آلوده ها
ثمره ی سگ دوهاتم که ، زرشکا و زالومه ها
اون بیرون خبری نی به جز ، صفِ پُشتِ هم چیدن
به جز ، آدمای خسته که به زور ، با شکمِ گُشنه خندیدن
پُرِ دود پُرِ جوب پُرِ خون مردایی که کردن پُشت به جنگیدن
آدما فحش به هم میدن ، این چیزارو پُشتِ هم دیدن
خونه خوبه خونه ، مامانم اُمیده
خونه خوبه بوی ، مامانمو میده
خونه خوبه خونه ، مامانم اُمیده
خونه خوبه بوی ، مامانمو میده
این ضربُ المَثَلِ نابُرده رنج گنج نمیدونم چی چی رو کی گفته ؟!
باید دستشو بوسید
خیلی جاها شدیم خسته و کوچیک
تو یه فضای بسته و موزیک
هه
آره تو فضای بسته و موزیک
عجب ، مگه داریم ؟!
خیلی درد خیلی مشکلات خیلی دعوا خیلی بی پولی داشتیم
به خیلیا گفتیم میموندی کاشکی خیلی زمین خوردیم و نشُد هیچ جوری پا شیم
کلّی فاصله با پیروزی داشتیم و یاد گرفتیم دنیا جای پیزوریاش نی
یه سری چیزارم خُب نمیشه که گفت آخه اُفت داره ، اینجا میدونی جاش نی
چِقَده خوردیم پس گردنی
دیگه حالِ پارتی و مست کردن نی
یاد رفتیم مرامِ بعضی رفیقا حتی بدترِ از اجنوی
یاد گرفتیم حسادتِ رفیق از رقابتِ رقیب خطرناکتره
اونی که میکنه خطر پاک تره ، میبره اونی که میمونه عقب آخرش
نه حوصله ی نصیحت دارم ، نه سَر در میاره کسی از کارم
نه میدونه چیزی کسی دَربارم و خودمو بستم به مسیرم ، کارم
من با یه موجِ بیمار
تکیه به کُنجِ دیوار
خسته از همه خسته از خالی بودنِ جای صدام توی برج میلاد
داستانِ عجیبیه
دِلَم تنگه واسه مجیدیه
واسه بچگیام واسه زادگام
واسه ، مدرسه واسه باشگام
واسه زبری دستای بابام اخمای آقام حرفای مامان
اینی که هستم فرق داره باهام
واسه اینه که درد داره کارام
دلم تنگه واسه عادی بودن واسه ، دور از چیزای مادی بودن
آره یه جواریی کندم از همه ، اینجوری توقعات کمتر ازمه
ترجیح میدم تنها بشینم بی اعتنا به هرچی هر طرفمه
هرکی هر طرفمه ، وقتی درد نداری همدمن همه
خونه خوبه خونه ، مامانم اُمیده
خونه خوبه بوی ، مامانمو میده
خونه خوبه خونه
خونمون ایرانه .....
به خدا اون بیرون هیچ خبری نی
همه چی همینجاست ، تو خونمون ، تو همین خاک
سلامتی همه اونایی که تو همین خاک متولد شدن
واسه همین خاک جنگیدن و جزوِ همین خاک شدن
سلامتی شهیدا ، حاج حسینا ، تو دلی ها
سلامتی ناصر حجازی ها ، ایرج قادری ها
سلامتی استعدادایی که ، ستاره نشدن اما ، ایرونی موندن و اسطوره میشن
سلامتی اسطوره هایی که با بی لطفی خدافظی کردن
آقا مهدوی کیا ، علی آقا کریمی
سلامتی داداشیای تو زندون
دست فروشای تو میدون
سلامتی پدر مادرا
سلامتی دست تنگا
سلامتی درد دیده ها ، داغ دارا ، بیمارا

 






کی از پشت لباستو میبنده 


[ اینترو ]
میدونی مهم نیست که همه چی تموم شد
مهم اینه که یه سری
کارارو فقط باهم می کردیم
الان که من نیستم ...
ولش کن
 
[ امیر تتلو ]
دوباره من دنبال یه اتاق تاریک و یه تخت دونفره
یه جایی که لو ندنش
یه زندگی مرفع
که در حد هنرمنده
همه روزا پر از خنده شدم مرده تو همدمه
تو
پا میشم صبح از تختت
مزخرفه
بگو این چه وضعه حال ماست
میشینم تو خیالم رو به روتو در ِ گوشم
چیزای خوب بگو تو
ولی فایده نداره
ببین رو به روتو
آره اینجا ته راه ماست
 
کاش میفهمیدی که از این تیریپا نداریم که بری
... خودتو خبر ندی
نگرانتم من از قدیم
کم باهم قدم زدیم کم بهم قول دادیم بریم جلو و عقب نریم
میگفتی که همش سریم از همه و قشنگترین حال واسه ماست فقط همین
تو شبای شمال کنار آب با لباشس
قدیم زدیم
ولی رفتی و هرچی.توی داستان ماست
لگد زدی
 
کی از پشت لباستو می بنده؟!
با همه خشک ِ واسه تو میخنده
بگو اون کیه که حالتو میفهمه؟!
هه هه
هی امشب چقدر چشای تو بیرحمه
.
.
ببین هیچ تیریپی نی نه من کسی ام نه فکر میکنم خیلی سرم
ازت
آره
من کبریت بی خطرم اصلا
ولی بد نبودم به جون مادرم قسم
فقط می خواستم من همیشه افتخارت باشم
قبل قرارامون کلی استخاره داشتم
که برم؟! نرم؟!.
چجوری.خوشحالش کنم
همیشه یه صحبت نصفه کاره داشتم
هوو
داره می ترکه مخم آخه مگه داری
مگه میشه به تو بگم ازت بدم میاد
تکراری شده
لــَبــَندیات
رو مخم ِ کم حرفیات
نمونده اصلا حرفی بات
تو خواستی این چرندیات راجعبهت از دهن بیاد
گرفتی ازم ایراد
توقعات ازم زیاد
کاری کردی که از هرچی اسفندی ِ بدم بیاد
از هرچی اسفندی ِ بدم بیاد
 
دیگه تنها میشینم تو تموم مراسم
شبا میخوابه چشای
کبود من آسته
آخرین قرارمم همون یه قراره
نتونسته هیچی منو
از اون فکر درآره
هوای خونه خیلی بد روی اعصابه
زندگی بی تو واسه من
هر رو یه عذابه
اتاقم بوی عطر زنونه نداره
بهتره دلم سر به سر
این زمونه نزاره
 
کی از پشت لباستو می بنده؟!
با همه خشک ِ واسه تو میخنده
بگو اون کیه که حالتو میفهمه؟!
هه هه
هی امشب.چقدر چشای تو بیرحمه
کی از پشت لباستو می بنده؟!
با همه خشک ِ واسه تو میخنده
بگو اون کیه که حالتو میفهمه؟!
هه هه
هی امشب چقدر چشای تو بیرحمه








حس معمولی 

میدونم تو هم یکی مثه من بودی
یه رابطه ی تکراری یه حس معمولی
نداریم هیچکدوم مث که منظوری
یا تو هم ناراحتی از این قصه بدجوری
تو با اون خنده های فیک مصنوعی
یه آدمه دیگه پشته این FACE مظلومیت
تلفن حرف زدنات نصفش هست زوری
یکی هم که فراموشت شده اسمش از دوریت
 
یادت نیست وقتی بودی دپرس بدجوری؟
تو بغله من میکردی گریه مست بودی؟
ما میتونستیم ولی حیف که ترسویی
تو ،تو چیزایی که تو این بینه مسئولی
 
یادت نیست وقتی بودی دپرس بدجوری؟
تو بغله من میکردی گریه مست بود؟
ما میتونستیم ولی حیف که ترسویی
تو ،تو چیزایی که تو این بینه مسعولی
 
کی جز تو میمونه. پیشم شب تو با کی صبح شد؟
چرا بیخود مرد اون روزامونو چرا اینطور شد؟
بگو کی جز تو میمونه پیشم شب تو با کی صبح شد؟
چرا بیخود مرد اون روزامونو چرا اینطور شد؟
 
کاش میشد او روزامون یه ثانیه وایسه
کاشکی میدیدم دل تو منو یه بار دیگه خواسته
چطور دلت. اومد دل منو بزاری به بازه
به جز تو این دیونه با کی بسازه
کاشکی یکی پیدا بشه یه راهی بشناسه
که بفهمم دلت تازگیا چرا بی احساس
کاشکی بشه از این حرفاتو بسازی یه پازل
تا شاید شروع بشه یه بازیه تازه
که باز ببینم منو دیدی دست تکون میدی
پیش همیم ولی بسته مون نی این
دوباره به منه خسته جون میدی
با چشات هر چی توی دلت هست نشون میدی تو
از پنجره دست تکون میدی
پیشه همیم ولی بستمون نی این
دوباره به منه خسته جون میدی
با چشات هر چی توی دلت هست نشون میدی
.
کی جز تو میمونه پیشم شب تو با کی صبح شد؟
چرا بیخود مرد اون روزامونو چرا اینطور شد؟
بگو کی جز تو میمونه پیشم شب تو با کی صبح شد؟
چرا. بیخود مرد اون روزامونو چرا اینطور شد؟
کی جز تو میمونه پیشم شب تو با کی صبح شد؟
چرا بیخود مرد اون روزامونو چرا اینطور شد؟
بگو کی جز تو میمونه پیشم شب تو با کی صبح شد؟
چرا بیخود مرد اون روزامونو چرا اینطور شد؟

 






یه چیزی بگو(با آرمین 2afm) 

منو دیدی تازِگیا
که پیشونیم خط افتاده ، موهام کم پشت
خسته شدن همه ی دوستام از فحش
شدی یه آدمِ چِرت قُفل ای که تف به این زندگی
دلم حرفاشو بِت که گفت ، تو هم یه چیزی بگووو
بگو نمیتونه هیچی به زوور ، جدا کنه دیگه تو رو ازم
جونِ هرکی دوس داری یه چیزی بگوو ... !
 
2afm:
یه چیزی بگو ...
یه چیزی بگو ، بذا قانع شدم
تا نتونم جلوی رفتنت مانع شم
مگه نمیبینی ، چقد خراب و داغونم
تو این اوضاع منو تنها نذا خواهشاً
بگو چرا داری میری آخه به چه قیمتی
کیه که مثل من رو تو بتونه بشه غیرتی
یا با تو تا بکنه تو هر شرایط بَدی
اونوقت توی بی معرفت حتی جوابشو ندی
دِ یه چیری بگو ، چرا حرف نمیزنی
چرا فاصله میگیری به من دست نمیزنی
چرا همیشه همه جا تو رو باید ببینم
مگه نمیگفتی که دیگه هرز نمیپری
 
تتلو:
دیگه صدام دلِ تو رو زده ، بسّه رفتنی شو
بیخیالِ منِ خُل و بدِ سردِ عصبی شو
بدون هر کسی که دور و ورِ منِ عوضی شد
کاش این حسِّ بین تو و من یه ذرّه عوض میشد
دیگه صدام دلِ تو رو زده ، بسّه رفتنی شو
بیخیالِ منِ خُل و بدِ سردِ عصبی شو
بدون هر کسی که دور و ورِ منِ عوضی شد
کاش این حسِّ بین تو و من یه ذرّه عوض میشد
 
2afm:
نیستی تا ببینی که از همه چی خسته شدم
قیافمو ببین ، چقد شیکسته شدم
چقد سختی کشیدم ، چقد ضربه خوردم
وقتی فهمیدم رفتارت با من سرده مُردم
چه شبایی ، که تا صبح بیداری کشیدم
ناخونای عصبی که روی دیوار میکشیدم
بازم آرومم نمیکرد ، روم تاثیری نداشت
فک میکردم عزیزتر از خودم کسی نی برات
ببین چیکار کردی با من لامصّب
هر شب کارم شده گریه یا مَستم
تو اوجِ دوستی ، چطو وِلَم کردی
وقتی مشکلی نبود بینِ ما اصلاً
 
تتلو:
تو یه دورویی ، یه آدمِ پست
شدی یه کسی که با همه هست
باشه هرجوری میخوای تا کن
منم این کاراتو یادمِ پس
تو میدونستی که چیه دردِ من
تو میدونستی بدبختیمون چیه حرف بزن
بگو چرا با من اِنقَدِ سردی
بگو لعنتی ، اون کیه بعد من
 
2afm:
دیگه صبحا کنار تو ، چشم وا نمیکنم
دیگه اعتمادی ، به این عشقا نمیکنم
کسی هم نمیخوام ، که بهم توجه ای کنه
همه که مثل تو ، منو اشبا نمیکنن
همه که مثل تو ، با من خوب تا نمیکنن
منو از تَهِ دل ، از اون بوسا نمیکنن
یا اون روزا که میبُرم ، از هر کَس و ناکَسی
خودشونو توی دلم اینقد زود جا نمیکنن
دیگه شبا ، نمیام پشت خطی
خوشحالم که ، کنارِ اون خوشبختی
خوشحالم که ، یه حساب سوا روش کردی
و به خاطر اون ، منو فراموش کردی
 
تتلو:
دیگه صدام دلِ تو رو زده ، بسّه رفتنی شو
بیخیالِ منِ خُل و بدِ سردِ عصبی شو
بدون هر کسی که دور و ورِ منِ عوضی شد
کاش این حسِّ بین تو و من یه ذرّه عوض میشد
دیگه صدام دلِ تو رو زده ، بسّه رفتنی شو
بیخیالِ منِ خُل و بدِ سردِ عصبی شو
بدون هر کسی که دور و ورِ منِ عوضی شد
کاش این حسِّ بین تو و من یه ذرّه عوض میشد
دلم حرفاشو بِت که گفت ، تو هم یه چیزی بگووو
بگو نمیتونه هیچی به زوور ، جدا کنه دیگه تو رو ازم
جونِ هرکی دوس داری یه چیزی بگوو

 





الو 2 

الو چرا قطع کردی
چرا دوباره قهر کردی
یه چیز می پرسم
بعد دیگه کاریت ندارم
الو می شه برگردی
الو می شه برگردی
الو خوب گوشاتو وا کن
به نگاه به قبلا کن
حرفمو می زنم بعدشم گوشی رو می زارم
خودت اگه خواستی صدام کن
الو سلام نمی تونم از فکرت درام
من هنوزم مثل قبلام
هنوز مثل نفسی برام
الو سلام نمی تونم از فکرت درام
من هنوزم مثل قبلام
هنوز مثل نفسی برام
اصلا نداشتم روز خوبی
دیگه بوی اون نیست
فکر کردم خونه موندی
ولی رفتی واسه من چیزنمونده
مگه می شه نباشیو
دور بر من شلوغ باشه
یه دیونه که دوست داره
صبح بخوابه و غروب پاشه
تو از من یه عصبی ساختی
که هی داد بزنه تو روت وایسه
تو معلوم نبود حرفات کدومش
دروغه کدومش راسته
تو با نگات می چزونی
اصلا بعید نیست بتونی بدون من
بتونی بمونی و بری با اونا که دوستشونی
الو ندیدی چه سرده خونه
پاشو بیا این به نفع هر دومونه
اخه دیونه جز تو کی گرمه دستاش
دیگه نرو یکم فکر منم باش
الو چرا قطع کردی
چرا دوباره قهر کردی
یه چیز می پرسم
بعد دیگه کاریت ندارم
الو می شه برگردی
الو می شه برگردی
الو سلام نمی تونم از فکرت درام
من هنوزم مثل قبلام
هنوز مثل نفسی برام



من آرومم



دیوا:
همه حرفاتو گفتیو دیگه نمونده بینمون حرفِ خاصی
آخرِ همه حرفات این بود كه دوست نداری یه لحظه واسی ولی ...
این رسمش نبود ... !
قرارمون چیزه دیگه بود مسیرمون بود جای دیگه
حرفی از رفتنت نبود كه الان قلبتو داره میگه بری ...
اصن بحثش نبود ... !
ما كه هیچی كم نداشتیم و هیشكی ندیده بودش عینِ ما رو
نمیدونم چی شد گذشتی و رفتی زدی تو بهم یه نارو ، حیف 
رفتی زدی قید مارو ، حیف
رفتی زدی قید مارو 

دیوا و تتلو:
فِک نكن دستات از دستام دورَن
برو فِک نكن بی تو من داغونم ، من آرومم
من آرومم
فِک نكن دستات از دستام دورَن
برو فِک نكن بی تو من داغونم ، من آرومم
من آرومم

تتلو:
بازَم یه گوشه راحت و آروم خوابیدم
فک نكن داغونم و تو رو با اون خواب دیدم ، نه ...
خیلی وقته كه خوابتو ندیدم ، خیلی وقته كه خوابتو ندیدم
فک نكن دِپرس زیر بارون راه میرم
هرچی فک كردم به اون روزامون باز دیدم ، من ...
خیلی وقته كه دیگه از تو بریدم ، خیلی وقته دیگه ازت بریدم 

دیوا و تتلو:
فِک نكن دستات از دستام دورَن
برو فِک نكن بی تو من داغونم ، من آرومم
من آرومم
فِک نكن دستات از دستام دورَن
برو فِک نكن بی تو من داغونم ، من آرومم
من آرومم

[ 7 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 9:41 AM ] [ ـــamir-yz ] [ ]